Segaste träningen på länge!

Idag va det inte kul att träna! Kände mig uppblåst, stor och klumpig... Löpningen gick fruktansvärt dåligt! Kände mig jätte tung och flåsade som om jag vore 70 år och inte tränat på flera år! Styrkan gick bra styrkemässigt för jag kände att jag blivit starkare på väldigt kort tid men det fanns liksom ingen glädje i mig som det brukar göra:-( mystiskt! Kanske det beror på att jag ätit för dåligt idag eller att kroppen inte är van att cykla på morgonen, jag vet inte... Hoppas det blir bättre imorgon! Nu ska jag äta lite och få lite energi för det här passet va riktigt jobbigt både mentalt och fysiskt!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0