Sova snart!

Imorgon ringer kl 06:00:-( detta då jag ska vara hos sjukgymnasten 07:30 så vi måste åka hemifrån 07:00 för sjukgymnasten ligger i Haninge. Direkt efter sjukgymnasten har jag bråttom för 08:30 ska jag vara i Skuru hallen för att jobba på C8 Camp, ett handbollsläger i Skuru. Jag jobbar som gruppledare som ska följa barnen till alla aktiviteter samt hålla i olika aktiviteter som inte är handbollsträning. För det är elitspelare med mera som håller i handbollen. Jag kommer ha 04/05 killar och tjejer. Så dom är alltså 9 och 8 år. Så söta!!:-D men nu måste jag snart släcka lampan så jag kommer upp imorgon!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0