Styret lossnade...

Fick avbryta cyklingen halvvägs (5km) för att styret gick sönder. Det lossnade... Hade tur att det lossnade när jag knappt hade någon fart annars hade jag slagit halvt ihjäl mig! Måste säga att det va svårt att få hem en cykel utan styre för det va svårt att styra cykeln och hjulet bara åkte hur det ville... Men jag klarade mig hem i alla fall för när jag va nästan hemma mötte mamma upp mig med en skruvmejsel och skruvade fast styret så jag kunde få hem cykel lättare:-)
Tyvärr blev det alltså bara en kort cykeltur nu på morgonen men jag tar igen det i gymmet sen!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0