Dagen

Idag har jag haft fruktansvärt ont i ryggen hela dagen:-( men jag har överlevt!;-)
I skolan har vi haft Anatomi, Näringslära och TTF vilket var tre intressanta lektioner!
Efter skolan var det gris fys som gällde, eller som vi kallar det, Fredagsmys! Tyvärr var jag tvungen att bryta efter 2 varv (målet var 5) för att ryggen gjorde alldeles för ont:-( Körde den rehaben jag klarade av och sen vilade jag;-) 
På kvällen har vi ätit as god middag! Kyckling, sallad och potatisgratäng! Har hunnit med att masserat och blivit massagerad av Matilda i massagesalen. Super mysigt och skönt! Avslutade kvällen i soffan med Amanda och Sara och såg sista biten av Idol finalen.
Nu ligger jag i sängen och ska släcka lampan alldeles strax. Är storm ute och våra fönster håller inte riktigt tätt så det är både kallt och låter som fan! Tänkte testa att sova på spikmattan igen inatt så får se hur det går!
Godnatt!


 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0