Dagen

Vilken stressig dag det har varit idag!
Började med att jag tog en PW med Ayla imorse. Sen åkte jag till skolan där vi haft massor att göra! Efter skolan var jag tvungen att skynda mig jättemycket till träningen för att tjejerna skulle få dansa idag som sista genrep innan uppvisningen på torsdag och därför började vi 17 istället för 17.30. 
Som tur var fick jag avsluta dagen med en skön och mysig kvälls PW med Matilda. Vi tog 6 km på 1 timme:-) super mysigt i månljuset! Även fast det blåste lite;-)
Nu ska jag sova, uppstigning 05.30 imorgon för årets sista simning!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0