En bra handbollskväll

Idag var det som vanligt träning med 01:orna:-) idag gick det väldigt bra faktiskt så det va kul!:-D 
Tyvärr hann jag inte med så mycket egen träning idag, bara rehab imorse och lite lätt löpning med tjejerna på fysen... Men tar igen det någon annan dag hoppas jag!
Det har varit en väldigt rolig och lärorik dag i skolan idag!:-D tyvärr ingen praktik på idrotten bara teori men förhoppningsvis blir det mer imorgon!
Nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon! Tyvärr ingen simning för simhallen är stängd så det får bli löpning istället.
Godnatt!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0