Firat Jul med pappas släkt!

Efter gymmet som gick väldigt bra idag så mötte jag upp Magneten för att äta lunch med henne:-) det va super kul att träffa henne och få komma ifatt med allt som vi inte hunnit prata om;-) efter lunchen var det dags att åka till min faster och fira jul med henne och resten av pappas släkt:-) Jag fick massor av bra julklappar denna gång också! Bland annat en rattmuff och en dolme!:-) men tänkte ta kort på allt jag fått både på julafton och idag imorgon och lägga upp det:-)
Hon Ann- Sofie åt vi lasange till middag, delade ut julklappar, fikade och spelade ett jätteroligt sällskapsspel som hette sätta sprätt på miljonen. Det är typ som monopol fast man ska göra av med miljonen man har så snabbt som möjligt:-) det tog oss drygt 1 timme tror jag innan vi hade en vinnare, och det va jag!:-D
Avslutade kvällen här hos mamma i soffan och kollade på sällskapsresan:-) supermysigt för det är så sällan vi hinner spendera tid tillsammans tycker jag. 
Imorgon ställer jag ingen klocka. Börjar få läskigt ont i halsen och har inte tid att bli sjuk så tänkte ge kroppen möjlighet att sova ut:-)
Godnatt!






Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0