Fortfarande kvar i Tyresö

Godmorgon!
Jag är fortfarande kvar hos mamma för jag har sovit här inatt. Jag ska åka till min (stämbands) läkare nu på morgonen. Har en tid kl 08.00 så bussen går 07.00. Det är lite segt för jag kan inte ta bilen eftersom det är rusningstrafik och så vilket innebär att jag måste ta bussen/ tuben dit och sen samma sak hem för att hämta bilen och sen åka till skolan... Men sånt är livet ibland och så bli skönt att få träffa min läkare för att kolla stämbanden för jag är lite orolig att det ska vara något fel på dom:-/ men jag håller tummarna för att det inte är så!
Och nej, jag ska inte åka i onepice!;-) sov i den haha;-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0