Handboll idag!

Idag i skolan har jag haft drama (där vi ritade av varandra utan att kolla och bilden är allas porträtt av mig), Testledarskap (där jag lurades att göra ett maxpulstest) och idrott där vi hade Push (Body Pump) pass. Så en hel del träning blev det idag och det slet på min rygg...
Efter skolan var det snabbt iväg till träning i Nacka. Tränade idag då vi har Volleyboll turnering imorgon i skolan. Det va en rolig träning men med fokus skott... För att skjuta bra krävs stark bål så ryggen slets ut väldigt mycket men kunde inte gå av då vi va så få så kände att jag inte ville förstöra träningen... Ångrar det nu... Men som tur är finns det spikmatta som jag ska sova på så länge jag kan;-)
Idag har vi även haft Julmys i Rektorsvillan för hela skolan! Jag hann inte vara med så mycket men av det jag hann vara med på så va det jätte mysigt och trevligt!
Men nu måste jag sova! Uppstigning 05.30 imorgon för simning.






Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0