Har så fruktansvärt ont!

Sen 05.00 imorse har jag bara halvsovit för min hälsena har dunkat och gjort så fruktansvärt ont!
Jag har ju fått inflammation i den förut men aldrig så här! Det gjorde så ont i natt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen... Så fort jag rör foten så hugger och ilar det i hälsenan:-( och jag som hade tänk gå ut och springa nu! Vet inte riktigt hur jag ska göra för att klara någon morgonträning överhuvud taget... Men det kanske är det min kropp försöker säga, att jag ska ta det lite lugnt... Samtidigt som jag tror det kanske blir bättre när jag rört på mig, vi får se!
Jag som så gärna ville följa med Ellinor till Box ikväll och simma på dagen:-( aja, vi får se hur det blir!

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0