Helt slut!

Nu är jag helt slut och tom på energi! Därför går jag och lägger mig och ger upp uppesittarkvällen och ligger i sängen nu.
Jag har två val imorgon bitti, antingen så går jag på crossfit 9-10 eller så rehabbar jag... Jag vet att om jag går på crossfit så kommer jag bli stolt över mig själv! Men med tanke på hur kroppen mår och hur viktigt det är med rehab så lutar det åt rehab. Dessutom känner jag ingen av dom få som kommer vara på passet för det är ju bara några kompisar typ som kör. Inget gym eller så, 
Hoppas bara att min hälsena mår så pass bra imorgon att jag kan ta en löptur och vara med på Zumban som Ellinor tänkt köra med resten av släkten. Men vet inte hur vi ska hinna allt innan typ 13 när resten av morgonens gäster kommer;-)
Men kan verkligen inte bestämma mig hur jag ska göra imorgon bitti! Vore så bra med crossfit med tanke på hur mycket jag kommer äta på kvällen:-/
Åååååå vad jobbigt det är!
För jag har ju kört 2.5 pass idag. Först promenaden imorse som jag gick på trotts smärtan (och den hjälpte!) sen simning där jag tog nytt rekord genom att simma 1500 meter (på 45 min) och dessutom var 1000 av dom typ utan att stanna:-D
Sen hann jag med Box på kvällen med Ellinor på ett pass där crossfiten även hålls. 
Utöver det har jag lagat en tand idag (vilket gjorde skit ont för jag tog ingen bedövning), umgåtts med släkten och sen bara tränat;-)
Men är som sagt helt slut nu så ska sova! Hoppas jag får sova utan smärta inatt!





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0