Jullov!

Nu ligger jag i min säng i Tyresö för idag fick vi Jullov.
Självklart ska det bli skönt med jullov samtidigt som jag saknar alla redan! Vi pratade om det idag hela klassen och det är verkligen så att man får en ny familj och vänner för livet på Lillsved! Vi vet att vi träffas igen om 2.5 veckor men ändå grät vi haha! Just för att vi "älskar" varandra så mycket! Ååå får tårar i ögonen när jag skriver detta!
Vill att lovet ska gå fort (så länge jag hinner med allt plugg;-)) så jag får träffa alla igen!
Vi hade en jätte bra avslutning med en hel del sång, ett bra tal från rektorn (det va till och med roligt haha:-p) och lärare som bjöd på sig själva! 
Några i klassen fick pris också. Jag blev utsedd till 2013 års bänknötare för att jag alltid är där!:-)
Ett toppenavslut på denna termin! Längtar efter nästa!











Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0