Kvällen

Gymmet gick bra:-D det va jätte kul att få träna med Syrran! Även fast hon va lite seg haha;-)
Efter gymmet var det jag som stod för maten! Kycklingbiffar fyllda med fetaost och till det matvetesallad:-) Super gott om jag får säga det själv!
Sen tog vi det lite lugnt framför soffan innan det blev ännu en spelkväll! Deal or no deal och Cluedo spelade vi. Jag sög på Deal or No Deal men vann snabbt och enkelt på båda omgångarna i Cluedo:-D En mysig kväll med syrran och mamma:-)
Nu ska jag snart sova. Uppstigning 09.00 imorgon för lite löpning! Älskar att jag fått tillbaka motivationen för löpningen! Även fast den inte varar längre än 4 km haha;-)







Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0