Match!

Idag fick jag en glad överraskning när jag kom till träningen! Vi skulle tydligen spela träningsmatch mot A- flickornas USM lag då dom har USM i helgen:-) Först hade vi 1 timme stenhård skivstångsfys med Sune (benen skakade efteråt!) och sen va det match 20 min*3. Det va jätte kul att spela och skönt att börja på denna nivå:-) gjorde 2 mål på 2 lägen och en del assister:-D så framåt gick det förvånansvärt bra! Bakåt gick det ok! Tappade ibland då dom va väldigt snabba och min tajming inte är den bästa haha;-) Men som tur var så var resten av laget på tå och hjälpte mig! Vinst med typ 10 bollar så det va skönt!
Tyvärr har allt det roliga ett pris! Ryggen värker mycket och min fot dunkar (trotts att jag hade skyddet på)... Men som tur är finns det spikmattor och sömn som hjälper mot allt!:-D



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0