MR röntgen

Idag hann jag inte gå i skolan så länge (hann med 1 lektion och Zumba) för jag skulle åka till Farsta för att MR röntga ryggen. På grund av snö och det så åkte jag tidigt så jag skulle kunna köra lugnt men va där väldigt för tidigt;-) typ 40 min innan tid... Det va intressant och trångt att magnetröntgas idag för alla andra gånger har jag åkt in med benen först och haft huvudet utanför. Idag fick jag åka in med huvudet först. Det va inte läskigt men trångt, jag fick knappt plats haha!
Efter röntgen shoppade jag lite i Farsta. Nya skor (tack mamma!) och lite julklappar, Hann också säga hej till bästa Jessica som jobbar på Espresso House där.
Efter det åkte jag hem till Tyresö, pluggade lite och sen var det en 01 träning som gick väldigt bra!:-D 
Ligger på spikmattan och tänkte testa att sova på den inatt för jag har sjukt ont i ryggen nu!:-( tror det är efter Zumban... 
Men måste sova nu! Uppstigning 05.30 imorgon för simning!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0