Nobelslaget

Idag har vi haft nobelslaget i skolan. Det är en volleyboll turnering där husen tävlar mot varandra:-) det va vi och tegelvillan tillsammans. Utöver att spela volleyboll så skulle man klä ut sig bra också. Vi i RV/ tegel var Julkrubban och riktigt snygga! Det syntes vad vi va! Och vi vann faktiskt för bästa utklädnad:-D tyvärr har en del saker åkt av på segerbilden så vi va snyggare från början!
Volleybollen gick mindre bra... Vi förlorade alla matcher. Men hade kul på vägen!
Dock skadade jag mig lite... (Som vanligt). Sara råkade sparka volleybollen upp i ansiktet på mig så utöver fläskläpp och lite blå näsa fick jag även ont i huvudet:-/ inte jätte ont men framförallt ont när jag rörde på mig. Så fick ta det lite lugnt. Fick också hoppa över träningen nu efter Volleybollen:-/ men jag kommer igen efter lite sömn! 









Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0