1 års dag!

Idag är det 1 år sen jag fick fakturen i ryggen! Exakt 1 år sen gjorde jag illa mig i ryggen i gymmet när jag ramlade på knäböjen på specialidrotten. Jag måste säga att den resan har varit lång med rehab och mycket Depp. Tyvärr tror jag att denna skada har förstört min chanser att bli tillräckligt bra... Inte för att jag hämmas av ryggen längre, bara det att jag va så bra som jag nog aldrig mer blir:-( men jag fortsätter kämpa!
Det komiska är att jag ska köra samma sak i gymmet idag som jag gjorde när jag gjorde illa mig för 1 år sen. Men idag får nog någon passa!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0