Dagen

Imorse va jag som sagt och coachade. Sen åkte jag och kollade på min plast lille brorsa som spelade handboll i Nacka. De vann stort! Och efter det gick jag och Mamma i Nacka Forum och köpte en ny mobil till mig då min krånglat så mycket, det blev en iPhone 4S för jag har hört att 5:an inte ska vara så bra av mina kompisar så ville inte ha den;-) passade på att köpa några nya bh- ar. Efter det när vi varit hemma en stund åkte jag och mamma och tvättade bilen på gör det själv, den blev super fin!:-D sen efter det har jag inte gjort mer än att chilla haha och nu är det Law and Order med familjen:-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0