Gårdagen

Igår funkade inte Appen, därav inget bloggande;-) igår va det 01 träning som vanligt men eftersom det va sportlov va vi så få så vi körde 01, 02 och 03 tillsammans. Eller vi värmde upp tillsammans och sen körde vi på två sidor och körde 01 och 02 på min sida och 03/04 på andra sidan. Vi va totalt 29 barn på träningen så kanske 14 st på min sida och det var länge sen vi var så många på en träning jag varit med på så det va kul!:-D
Efter träningen åkte jag hem till Jojjo som hade 18 års fest/ middag med värsta buffén och ett helt rum till kakor! Tror det va 10 sorters kakor!!:-0 det va jätte trevligt med massor av olika handbolls människor!:-D en grym fredag helt enkelt!<3 grattis än en gång din lilla skit!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0