Så jävla irriterad!

Jag är så sjukt irriterad! För ca 3 veckor sen fick vi en uppgift i religionen som va skit svår och det tog mig flera timmar att göra den! När jag lämnade in min data på lagning så har den försvunnit!:-( jag pratade med min lärare idag och hon vet att jag gjort den för hon hjälpte mig med den. Dessutom är den bara till för att vi ska lära oss men ändå ska den lämnas in. Nu till det som gör mig förbannad. Hon vill att jag gör om hela j*vla uppgiften för att skicka in den! Jag förstår att jag får skylla mig själv men kan människan inte ha lite hänsyn och förstå att jag har massor av annat skolarbete att göra? Så sjukt irriterad!!!!! Hon säger att hon vill ha in den för att kolla om jag har rätt åsikt! Va fan är det för argument? Mina åsikter är mina och de är varken rätta eller fela- dom är mina! Jag är jätte arg nu och blev så irriterad att jag höll på att börja gråta! Varför kan hon inte bara vara lite snäll och skriva upp i sina papper att jag har gjort den och sen får hon grunda mitt betyg på alla de andra 1000 uppgifterna vi gjort?? Den här läraren är knäpp och jag orkar inte med henne!!:-#


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0