Mysig kväll med gamla vänner

Det blev inte en så lång stund hos Anna men den stunden var rolig! Träffade en väldigt gammal kompis som jag spelade handboll med från att jag var 5 till att jag blev typ 15 och våra mammor va våra tränare så de är bra kompisar! Så då följde jag med henne hem till Moa, min andra gamla handbollskompis som jag också spelat med i ca 10 år och hemma hos henne var två av hennes kompisar. De förade lite innan de skulle ut men jag körde ju bil så körde på den nyktra stilen och vi hade jätte trevligt:-D! Sen så agerade jag chaufför men nu är jag hemma igen;-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0