Nu har dom varit framme igen!

Efter träningen med 01 idag (som blev lite kaos då jag fick åka och hämta två spelare som gått lite "vilse" så vi fick hoppa ute fysen) så bytte jag om för att jag hade Föräldrarmöte efter. Under tiden snodde två av mina 01:or min mobil, denna gång Jerry och E. De bloggade som ni ser i inlägget och det är inte sant! Jag är inte ihop med någon Mattias, skulle inte vilja heller då han tydligen är 35 haha!;) men nu är det dags att sova efter ett väldigt lyckat möte!
Godnatt kompisar!


Kommentarer
Postat av: Jerry

Emelie sluta nu säg bara sanningen! ;D

2013-01-08 @ 14:57:20

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0