En heldag med Kulting!

Glömde blogga igår!
Igår träffade jag Jessica så åkte vi till Nacka Forum för lite shopping och lite fika:-) jätte mysigt för det va sjukt länge sen vi sågs! Fick med mig ett par löparbyxor och ett hopprep hem! Löparbyxorna är från stadium och ett par jag velat ha väldigt länge!
När jag kom hem åkte jag till gymmet och körde bål, superlänge sen det också så det va skönt! Känns idag också kan jag säga;-)
Åt massa god mat igår också! Först en jätte god cecarsallad i Nacka och sen värsta lyxmiddagen som mamma lagat, MUMS!:-D
Tog en kvällspromenad i solnedgången med vovven också, super mys innan det va dags att släcka lampan och sova.
Och ja, bilderna på mig och Jessica är gamla;-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0