En underbar dag i Karlstad!

Idag har jag haft en underbar dag med söta Anna! Vi vaknade vid 09.30 och sen tog vi det lugnt och skönt. Åt frukost i lugn och ro innan det bar av till stan (stora Karlstad;-)) på cyklar!. Där åt vi lunch på en supermysig brygga i solen, åt Italiensk hemgjord glass och shoppade:-D fick med mig en klänning och ett par shorts. Såg också en idiot till förare (se bilden)... Efter det cyklade vi hem (tog typ 20 min) och tog ett dopp i Älven, fatta att jag badade i älven! Helt otroligt med tanke på vilken badkruka jag är! Men det va faktiskt skönt:-D
Sen kom underbar Eva på besök och vi åt middag, snackade och åt godis haha! Hade så mycket att berätta för varandra eftersom att det va SJUKT länge sen vi sågs så det har varit jätte kul ikväll! Bästa dagen/ kvällen på länge:-D så mysigt och trevligt så jag vill inte härifrån utan jag vill stanna! Samtidigt vill jag träffa Torsby borna så längtar efter att åka också;-)
Nu ska jag vara social med Anna så måste sluta skriva. Men hörs imorgon!
Godnatt:-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0