Höll på att skada mig... Igen!

Längesen jag blev så rädd som jag blev idag när jag körde Front Squat! Jag pratar inte om hoppa till rädsla utan riktig rädsla! När jag körde front squat och va i det yttersta läget längst ner så knakade ryggen till och det gjorde riktigt ont! Som tur va kunde jag lägga ifrån mig stången på ställningen direkt. Jag blev riktigt rädd att det skulle vara en ryggskada igen och kände efter ordentligt hur ont jag egentligen hade. Nu va smärtan inte så jätte hög, alltså det gjorde ont men inte jätte ont så jag lugnade ner mig lite och kände efter i vilka lägen det gjorde ont och bestämde mig för att köra vidare. Så det va nog inte så jätte farligt för jag kunde slutföra passet men har lite ont nu så är fortfarande lite orolig:-( men blir det värre får jag bara uppsöka läkare;-)
Annars gick passet ganska bra, en 8 på skala 1 till 10 där 10 är bästa passet ever:-D Hoppas på träningsvärk imorgon i benen eftersom att jag har extrem träningsvärk i överdelen av kroppen! Love it!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0