Slut på vecka 3!

Idag va det sista dagen på vecka 3. Har längtat så mycket efter vecka 4 och de 98:or jag hade förra året så det va skönt att få avsluta vecka 3 men så klart tråkigt att släppa alla barnen;-)
Idag va det som vanligt handbollsavslutning med ledarmatch och vi instruktörer vann med 14-13! Viktig vinst!
Sen va det den stora avslutningen och sen va det hej då. Efter det åkte jag och Jesper och handlade lite. Godis, vattenpistol och vattenballonger va det bästa jag fick med mig hem!
Jag har haft en bra vecka trotts att det varit en del kaos! Är lite nervös för kaoset nästkommande vecka då de flesta deltagare är 15 år. Men längtar mycket också!
Ska passa på att få mycket sömn nu så sover i ett deltagare rum:-D
Godnatt!

Bifogar bilder från natten när vi vaktade korridorerna också:-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0