SSC dag 1!

Idag har det varit mycket att göra! Från att jag kom hit 08.00 imorse har jag inte haft en ledig stund! Jo, hann sitta ner och prata med några ledare typ 20 min innan middagen:-D
Jag har fått en super skön grupp med 30 02:or! 21 tjejer och 9 killar! eller dom verkar sköna, får se hur dom agerar på handbollsplanen;-) mina gruppledare är också väldigt bra, så detta kommer bli en bra vecka!
Idag har det varit jätte kul och det är grymt bra ledare och instruktörer denna vecka!:-D Nu har vi ganska nyligen ätit MAX för alla var super hungriga och det är dags att sova:-) Uppstigning 06.25 imorgon, Jippi!;-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0