SSC dag 3!

Ska sova nu! Har varit väldigt trött idag!
Idag har vi som vanligt tränat och så. Men idag har vi även fotats och spelat beachhandball mot Hockeyn! Super kul!! Dom skötte sig riktigt bra och va inte speciellt fula då jag skrämt upp dom med att min axel skulle gå ur led om dom drog bakifrån och att dom får dra tillbaka den då;-) det funkade!
Vi vann med 3, så det va precis! Det va tack vare veckans profil, elitspelaren från Hammarby (precis bytt från RIK) som heter Rickard med ett efternamn jag inte kommer ihåg eller kan stava till;)
Nu är det dags för mig att sova, godnatt!

PS bifogar en bild från studenten:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0