SSC dag 5!

Idag hade vi sista träningarna med tjejerna och det va jätte kul! Eller alltså, övningarna va roliga, inte att det va sista;-)
Sen på kvällen har det varit disco, ett väldigt lyckat sådant! Jag spelade pingis med en del ungar som inte ville vara på discot och så har vi tittat på en talangtävling campen anordnade. En av mina spelare vann den tack vare sin sångröst och ska därför få uppträda imorgon på avslutningen!!:-D
Det har varit en del att göra denna dag så jag är helt slut nu! Just nu vaktar jag korridoren så inga barn smiter till varandras rum eller ut för det är kalsongrace ikväll vilket är förbjuder för ungarna att springa men vissa försöker. Tyvärr är det helt dött så har inget att göra... Kan inte några ungar försöka så jag slipper sitta här helt uttråkad!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0