Bajs cooper igen!

Asså idag blev jag riktigt förbannad! När jag trodde jag hade två barn kvar på cooper säger min tränare att jag går in på sista varvet. Så jag trycker i fullt och satsar allt, höll på att spy! När jag kommer till mål, kan knappt andas så säger han att jag har ett varv kvar igen! Då bröt jag ihop, hade ju satsat allt och kunde inte andas så jag ramlade bara ihop och fick kämpa för luft. Därför blev detta cooper inte heller bra! Så irriterande! Framförallt med tanke på att det gick så bra! Hade typ kommit in på 13.00 och det är långsammare än jag tänkt men ändå;-) Funderar på att springa igen på torsdag men vet inte om jag pallar... Tar ju på kroppen att springa cooper och sen träna handboll intensivt i 90 min! Men nu ska jag äta, är superhungrig!


Kommentarer
Postat av: VT

Ett test är inte hela världen. Se det som en chans att göra en grym förbättring till nästa gång. Du är bäst. Puss och kram

Svar: Du är bäst VT!!
Emelie

2013-06-24 @ 22:11:38

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0