Det där med tidigt...

Det där med att gå och lägga sig tidigt sket sig kan man väl säga haha! Efter träningen som jag gick på då jag hann (trodde inte jag skulle hinna) åkte jag snabbt till Malin och sa grattis då hon tog studenten idag. Efter det åkte jag hem till Bästaste Vendela som också tog studenten idag!:-D gosigare tjej får man leta efter!! As god efterrätt också! Jordgubbar, grädde och kladdkaka med dajm i, Mums! Nu är jag så mätt att jag skulle kunna rulla hem haha! Men det ska jag inte utan jag ska alldeles strax ta bilen hem och gå och lägga mig! Klockan ringer 05.00 imorgon! Så taggad!!!!!!:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0