En grym kväll!

Har haft en sjukt rolig och underbar kväll med bästa tjejerna! Mycket pengar har spenderats men ändå vann jag inget haha! Fast jag fick ett godsedjur av en kille så jag fick ett pris i alla fall!:D
Jag vann även 5- kampen!! Sjukt stolt tjej!! Haha! Nej men trodde aldrig jag skulle vinna. Av de 7 grenarna vi körde vann jag 3 (i rad), förlorade 1, kom läst sist på 1 och kom typ i mitten på en. Så jag trodde inte att jag skulle bli etta. Men med ett poängs målskillnad mellan mig och Malin som kom två så va det jag som fick guldet!:-D jag fick 34.5 och Malin fick 33.5! Så jämt va det i alla fall:)

Nu är det dags att sova! Klockan ringer 08.30 imorgon!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0