Grattis Carro och Thomas!

Igår gifte sig Carolina och Thomas! Ett jätte fint par:-D jag fick äran att vara en av servitörerna på festen sen:-) Det va väldigt stressigt trotts att gästerna serverade sig själva genom att vi bara ställde fram på bordet. Det va jag, min lillesyrra, Sofia och hennes lillebror. Det va kul, det va det verkligen men väldigt mycket att göra! Vi jobbade 10.30-22.00 och mellan 15.30-22.00 va det bara jobb, jobb, jobb utan vila eller sitta ner;-) så har ganska ont i fötterna nu haha!
Har tyvärr inga bilder än men så fort jag får dom så lägger jag ut dom här!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0