Grattis Daniel

Daniel och jag har känt varandra så länge vi har levt. Våra familjer har bott vägg i vägg med varandra hela vår uppväxt. Som små lekte vi jämt och ständigt och va mycket bra kompisar:-D men ju äldre vi blev desto mer olika blev vi. Vi drog åt olika håll i högstadiet och gled ifrån varandra mer och mer. Men idag tog Daniel studenten så efter att vi kom hem från Ellinor gick vi in och firade med dom och grattade Daniel:-D Fick då även träffa gamla klasskamrater till mig från grundskolan som jag umgicks med en del då men inte sett på VÄLDIGT länge så det va kul:-D tyvärr glömde jag att ta bild så ni får klara er utan. Men grattis Daniel!:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0