Handboll nu rå!

På väg till skolan för att spela handboll idag! Eftersom att det bara är jag som spelar handboll i skolan i år så har jag inte spelat på hela året! Men eftersom att betygen är typ satta nu och vi inte behöver vara i skolan pratade jag med min tränare i skolan och frågade om jag inte fick följa med 1:orna när de tränade. Dock så är dom också väldigt få men jag och de andra som spelade handboll med mig i 1:an och 2:an följer med så vi blir någrastycken i alla fall:-D ska bli jätte kul att spela lite smålagsspel med de andra en sista gång och jag är sjukt taggad!:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0