Resultat Eken dag 2

Idag har inte varit någon bra handbollsdag... Med Skuru vann vi nätt och jämt mot Vallentuna efter dåligt spel. Mot Haninge blev spelet ännu sämre och vi förlorade med typ 5 bollar... Så vi åkte ut långt innan jag förväntat mig att vi skulle förlora!

Med 01:orna gick spelet också trögt! Försvaret var bra, vid vissa tillfällen riktigt bra men anfallet stod stilla och vi lyckades aldrig göra mål:-/ detta gjorde att vi förlorade två matcher vi borde ha vunnit:-( vi kom sist i gruppen efter att inte vunnit en enda match i gruppen och ska imorgon spela 1/8 i B- slutspel! Imorgon är en ny dag med nya möjligheter! Jag vet att mina 01:or kan bättre och jag tror på dom. imorgon visar vi hur duktiga vi är egentligen!
Forza Tyresö:-D

Annars har det varit myskväll med mamma och vovven framför TV. Snart ska jag sova och låta min trötta kropp vila;-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0