4 timmars sömn...

Jag gick och la mig 22.10 igår men somnade inte förrän 23.50 typ... Sen vaknade jag en del gånger under natten... Men det värsta va att jag vaknade lite efter 03.00 av att min låtsaspappa och låtsassyrra för massor av liv då min låtsassyrra inte mådde så bra... Tror hon hade ont i magen. Jag respekterar att hon har ont men hon låg och skrek och när hon inte skrek smällde det i dörrar eller pratades jätte högt så lyckades inte somna förrän hon somnade efter mer än en timme! Och sen vaknade jag lite senare av att min hund drömde och låg och ylade och sparkade runt omkring sig och kunde efter det inte somna om så har väll totalt sovit 4-5 timmar och då inte speciellt djup så är svin trött nu!:-(


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0