Kaos dag!

Idag hade vi som sagt match mot Lidingö borta. Hann aldrig blogga för det blir kaos. Efter skolan när jag skulle handla mat innan matchen så upptäcker jag att jag glömt plånboken hemma! Kaos!! Svinhungrig och med vetskapen om att jag kommer svimma på planen om jag inte äter något! Hittar 2 20 lappar i min ficka så kan köpa en celcius och en drickyoghurt och sen lånar jag pengar av Jessica så att jag kan köpa två bananer och sen var jag redo att köra igen!:-D
Matchen gick väldigt bra för mig, lyckades bakåt och satte 2 av 2 lägen, alltså 100 procentig! Vi vann med 24-18 efter lite dåligt spel sista 10 då dom tog ikapp. Mina 01 tjejer var och kollade på matchen men berättar mer om det i nästa inlägg;-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0