Skola igen...

Jaha då ska jag återgå till det normala igen efter en fantastisk helg! Kan fortfarande inte fatta att jag kommer få uppleva steg 5!
Idag är det som sagt skola och inte rå roligt heller. Engelska där vi jobbar med så här gamla texter och Naturkunskap där vi iofs ska börja med ett nytt projekt som verkar ganska kul:-)
Sen ikväll är det 01 träning men istället för att träna ska vi gå runt och sälja kakor i hela krusboda, eller dom ska sälja medan jag tränar;-) sen ikväll får vi se, min kompis har nämligen skiva men vet inte om jag ska gå... Har match i Div 1 imorgon plus träning i skolan på morgonen så behöver ju ordentligt med sömn:-/ men vi får se hur det blir!:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0