Intervju på Lillsved!

Va helt slut igår efter två nätter med mycket att göra och lite sömn. Därför orkade jag inte blogga. Men jag va som sagt på Lillsved igår på intervju. Fick reda på att 230 st sökt utbildningen och att jag är 1 av 100 som gått vidare till intervjun! Och av oss 100 som dom intervjuade så tar de ut ca 50 st! Får svar i nästa vecka så är väldigt nervös!!! Tyckte det gick bra men det va gruppintervju så det va lite svårt. Men jag gjorde mitt bästa så vi får se vad det leder till. Men efter att ha hört vad utbildningen innebär och fått kolla runt så vill jag verkligen gå där!!! Hoppas, hoppas, hoppas jag kommer in!!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0