Dagen!

Idag har det varit en dag full av teori! Vi har suttit i aulan från 08.50 till 16.10 med lite raster;-) Det har varit jätte intressanta föreläsare! Bland annat lite olika filmer, en daggrupp från Gurraberg som var riktigt söta och imponerande! Dom va så fina som människor!:-D
Sen efter skolan åkte jag med Matilda, Ella och Julia in till Gurra och simmade. Körde 1500 meter med dolme då jag inte kunde sparka med foten. Det va riktigt jobbigt för armarna för jag crawlade hela tiden;-)
Sen kom jag hem, åt lite middag och sen ner till gymmet och körde helkropp. Jobbigt värre!
Bifogar en bild på Justin Hackett Lindwall som Amanda och Bella gjort så vi ska lära oss anatomi, så duktiga!:-DNu spikmattan för att snart släcka lampan och sova lite. Uppstigning 05.30 imorgon för simning!





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0