En bra kväll!

Även fast jag haft ont i ryggen idag så har det blivit en bra dag! Smärtan var värst i skolan men när jag kom ner i vattnet så släppte det en del:-) det gick väldigt bra för mig idag!:-D kändes lätt och tekniken satt! För första gången simmade jag med badmössa också! Kändes konstigt men det kändes bra att inte håret utsätts för så mycket klor:-)
Efter simningen hängde vi i forum ett tag och kollade jacka och skor till mig. Mamma ska köpa en Everest jacka, en tunn. Vet bara inte vilken färg;-) måste hitta ett par nya vintersport också, men som vanligt finns det inga snygga i min storlek...
När vi kom hem så åt vi middag och sedan pluggade vi 2 timmar! Första gången jag pluggar här, stolt tjej! Avslutade kvällen med 30 min hopprep (1418 hopp) och lite kvällsfika med Amanda och Bella:-D
En dålig dag som blev en bra dag!
Ska ligga på spikmattan i 20 min (5 kvar) och sen sova, så godnatt!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0