En dag full med idrott för funktionsnedsatta

Idag har vi haft olika idrotter som är anpassade för funktionsnedsatta personer. Vi fick testa: Goalball, Boccia, Rullstolsbasket och Pingis. Det har varit riktigt kul!:-D
Tyvärr missade jag det mesta av Rullstolsbasketen och hela Goalballen då jag åkte till min sjukgymnast. Trotts att det är super- duper, mega kul med Rullstolsbasket så är jag glad att jag åkte till min sjukgymnast för jag har blivit Friskförklarad eller vad man säger!:-D
Detta innebär att jag inte betraktas som skadad längre och jag får träna vad jag vill nu! Men måste så klart gå på all träning långsamt nu! Och så måste jag fortsätta med rehab till nyår typ. Så det är jätte kul! Så ska träna handboll på tisdag också!:-D
Efter allt detta åkte jag med Matilda och Emma till Nacka Forum för jag och Matilda inhandlade det sista till vår utstyrsel till på fredag på halloween festen:-)
Sen avslutade jag denna underbara dag med att se Oväntad vänskap i aulan som några hade ordnat jätte mysigt!:-D
En fantastik dag! 
Men nu måste jag snart släcka, legat på spikmattan ett tag och måste sova.





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0