En dag full med träning!

Började dagen med 1 km simning och idag gick det väldigt bra!:-D börjar få till det!
Efter det var det gris Fys på näringsläran, alltså stentufft. Vi skulle kolla hur mycket vätska vi förlorade. Det va riktigt jävla jobbigt! 
Massa olika stationer som vi jobbade med där alla va fokus på kondition mer eller mindre. 
I slutet av fysen gjorde jag illa ryggen igen... Det va en station där man skulle slänga sig på en tjockmatta och sen upp och springa. Jag knäckte till ryggen och det gjorde fruktansvärt ont:-( blev också väldigt rädd så grät en skvätt innan jag tog mig samman. 
Detta gör att jag var tvungen att hoppa av Zumban som klassen kör just nu för ryggen klarade inte det:-( 
I helgen blir det vila! Skit ryggen måste bli bra någon gång!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0