Godmorgon!

Har gått upp lite tidigare än tjejerna som vanligt så att jag hinner göra mig klar innan jag ska hjälpa dom;-)
Väckning 08.00 för att sen går bussen 09.00 mot hallen.
Matcherna idag är:
10:30 Vadstena
13:40 Torslanda
17:10 Skåre

Har bara koll på Torslanda och dom är riktigt bra! Så där kommer vi få en tuff match! Däremot är speltiden bara 10*2 (vi brukar spela 15*2) vilket kan hjälpa eller inte. För det kan ta för lång tid att komma in i matchen men det kan också vara så att vi orkar springa och trycka ordentligt hela matchen;-)
Men nu måste jag väcka tjejerna:-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0