Handboll snart!

Idag ska jag snöra på mig skorna och gå ut på handbollsplanen igen!:-D i 4 månader har jag varit utan handboll och jag står inte ut längre;-) så har gjort en deal med min tränare att jag ska få träna 1-2 ggr av 4 i veckan och tanken är att jag inte ska spela för jag vill ju inte ta någons speltid. Det kommer bli träning varje tisdag och sen de lördagar jag kan. I helgen är jag på cup så då blir det inget men de helger jag inte coachar så tränar jag;-)
Är super taggad men jätte nervös! Vågar inte ens tänka på hur dålig jag kommer vara;-) men taggar till lite extra genom att vila på spikmattan innan jag måste ner och äta middag och sen direkt åka till Nacka! 



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0