Hemma igen

Nu ligger jag i sängen i Tyresö helt utmattad efter en bra cup!
Tyvärr tog vår resa slut imorse mot Borlänge. Detta på grund av ett dåligt försvarsspel.
Men det har varit en rolig helg med mycket lärdomar! Jag har fått se fina anfallsspel där många vågat ta för sig:D kul att alla fått göra mål denna helgen också!
Har också insett att jag måste träna mer försvarsteknik med tjejerna så dom känner sig säkra;-) och fotarbete! Men i det stora hela har det varit bra försvar och anfall, alltså bra spel!:-D Kul!
5:a av ca 15-20 lag i vår klass är bra även fast vi hade kunnat gå längre;-)
Vi fick äran att få bada på det fina äventyrsbadet där när vi hade åkt ut! Tjejerna tyckte det va jätte kul och det va verkligen jätte fint!
Men som sagt, nu ligger jag i min säng helt utmattad och ska släcka lampan. Åker till skolan imorgon runt 07.30,
Godnatt!






Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0