Kvällen

Att gå få Friskis gympa va inte riktigt min grej... Fånigt och inte speciellt jobbigt... Tråkigt också!;-) det är absolut bra träning, det säger jag inget om men inget för mig. Dock måste jag dit en gång till för att fullfölja läxan över lovet...
Efter det åkte jag ju till Nacka för att simma och passa på och kolla när Skuru (DJ) spelade. Simmade 1 km och det gick sådär, tråkigt utan lillsvedsgänget;-) handbollsmatchen va as tråkig! Riktigt dålig handboll från båda lagen men båda lagen kämpade på bra i alla fall:-) Skuru van tillslut med 1 boll men det va nog mer tack vare domarna;-) vet iaf att tjejerna är tusen gånger bättre än det dom visade idag! En bra sak var att jag pratade med Harry idag (min gamla tränare) och så fort jag är skadefri ska jag börja träna handboll igen! Har saknat det så mycket så längtar efter att få sätta igång:-D Jag ska träna 1-2 ggr per vecka. Varje tisdag och de lördagar jag kan. Jag räknar inte med att spela matcher men det tyckte Harry jag skulle göra... Vi får väl se;-) ska bli jätte kul att få komma igång igen i alla fall även fast jag inte satsar:-D nu har jag något att rehaba för så nu lägger jag in en högre växel!
Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon 08.30





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0