Lilla elevträffen

Idag var det lilla elevträffen som gällde. Det innebär att förra årets elever kommer hit och hänger;-)
Det började 11.00 med upprop i Aulan. Där rektorn gick igenom sånt som ändrats sen förra året med mera. Sen var det lunch 60 min. Efter det delades klasserna upp och förra årets HC tillsammans med årets satt i Aulan och så pratade vi om allt möjligt som har med utbildningen, träningsbranschen med mera och vi fick massor av tips och råd från de "gamla" eleverna:-D super intressant att få höra deras historier och tankar! 
Vid 15.00 slutade "skoldagen" och nu var det aktiviteter som gällde. Under dagen har jag kört Zumba, spelat olika sporter (pingis, volleyboll och basket), lekt paint och gymmat. Det spelades en fotbollsmatch också mellan årets och förra årets elever och jag var trogen hejarklacksledare! Tyvärr blev det förlust med 0-3 till oss... Men det va sjukt bra fotboll som spelades!
 Allt detta tillsammans med de gamla eleverna. 
Gymmet idag var så kul! För första gången på nästan 1 år har jag kört med stången och gjort knäböj, marklyft och bänkpress!:-D dock bara med stången som väger 20 kg.. Men måste skynda långsamt hur svårt det än är om jag ska hålla hela livet!
Nu på kvällen hann vi med lite fest också! Började hänga i radhus 1 tillsammans med Alex, David, Tobbe, Moa och Matilda. Sen gick vi till bunkern där alla andra var. Det va drag i festen kan man säga! Lite annorlunda än hur våra fester brukar se ut! Nu var det olika shoot race, champagne regn med mera. Jag var inte där då för det var klart när vi kom som tur va! Men man kan absolut säga att det verkar vara ett lugnare år i år. På både gott och ont;-)
Nu är jag hemma i sängen igen och är fett trött! Ligger på spikmattan just nu men ska strax ta bort den och sova:-)




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0