Må väl

Idag har det varit en rolig men ansträngande dag!
Började dagen med en rolig näringslära lektion. Därefter hade jag Må väl, en grupp på ca 25 st pensionärer som kommer hit 1 gång per vecka för att träna och umgås. Jag och min grupp hade tema friskvård/ drama med dom. Innan lunch körde vi skrattgympa, fågeldans, dans och cirkelfys där det var fokus på funktionell träning så som ställa sig och sätta sig upp, balans med mera. 
Efter lunch fick dom välja mellan att ha drama och måla eller vara i gymmet:-)
Det va super kul och jätte givande att jobba med denna målgrupp för nu vet jag vad dom klarar av och inte! Bra erfarenhet att ha med sig ut i livet!
Efter må väl hann jag med lite träningslära innan skoldagen var slut. Då körde jag handboll med några stycken 1 timme och sen 1 timme gym:) så med simningen imorse som inte gick så där jätte bra så har jag fått till 3 pass vilket är bra tycker jag!:-D
Nu har jag legat på spikmattan i snart 45 min och tänkte faktiskt sova. Har sovit för lite dom senaste dagarna så nu tänkte jag ta ikapp lite;-) 
Imorgon är det rehab som gäller!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0